
Kundsupport
Du som har ett kamerasystem från Secits installerat är välkommen att kontakta vår kundsupport som är bemannad under kontorstid. Där får du hjälp med allt som rör handhavandet av ditt system.
Support för dig som är användare
Öppettider: 8–17, måndag till fredag
Telefon: 070-220 04 20
E-post: support@secits.se
För nedladdning
Programvara för fjärrsupport
Vi använder programvaran Teamviewer för att kunna ge dig lika bra support på distans som om vi satt vid din dator. Behöver du ladda hem Teamviewer kan du göra det här.
Ladda hem Teamviewer
Våra kameratjänster
Kameraövervakning
Lokal
Lokaltjänsten passar bra för dig som bara behöver övervaka en enda byggnad och är nöjd med att komma åt kamerabilderna enbart i samma byggnad. Allt videomaterial sparas på en lokal inspelningsserver.
Läs mer
Kameraövervakning Multi
Multitjänsten passar dig som vill övervaka flera olika byggnader eller platser och önskar central åtkomst till videobilder och inspelat material, men lokal lagring av det högupplösta videomaterialet.
Läs mer
Kameraövervakning Connect
Med Connect-tjänsten får du kameror som är anslutna till ett centralt datacenter där informationen lagras på ett mycket säkert sätt och är enkelt åtkomlig när du behöver den. På samma sätt kan du se kamerabilder i realtid.
Läs mer
Intelligent kameraövervakning med videoanalys
Med analys av videobilderna går det att automatiskt läsa av registreringsskyltar, hitta personer med avvikande beteende, varna för bortglömda lastpallar eller övergivna väskor, analysera kundströmmar och mycket annat.
Läs mer
Kameraövervakning till fast månadskostnad
Vi utformar en anpassad lösning för kameraövervakning för varje kund. Den fasta månadskostnaden baseras på antalet kameror som installeras.
Kameraövervakning till fast månadskostnad
Vi utformar en anpassad lösning för kameraövervakning för varje kund. Den fasta månadskostnaden baseras på antalet kameror som installeras.